Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2016 20:09 - Вечеря и Шуберт в 22.08
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1337 Коментари: 1 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 онова елегантно начало

в тишината на клавишите

Meine Liebe

безкрайна симфония

вурст

горчица

препечени късове бял хляб

идвам при теб

сантиментално простряла ръце

над мушама с жълти лалета

залези над планините

Шуберт Във Вените

 

Meine Liebe

в твоя свят нямат лица истините

отглеждаш сълзите ми

единствения път

към мен

късаш минало  на парчета

вурст

горчица

трохи от носталгия

Само за теб – казваш и вярваш

а аз съм принцеса която заспива

повлякла в съня си

коса

нож

и вретено разбира се

Meine Liebe

онова елегантно начало

на една безкрайна симфония

единствения път към мен
 

спя тихо в ръцете ти

 

 








Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Шуберт- много приятна и нежна му...
09.10.2016 18:33
Шуберт- много приятна и нежна музика.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1784078
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив