Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2022 16:36 - Be different
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1211 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ок е да съм различен, ок да имам мечти и да ги следвам. Ок е да изразявам емоциите си, позитивни и негативни, ок е да обичам себе си, ок да имам граници, ок е да уважавам границите на другите. Ок е да съм тъжен от време на време. Ок е да подскачам от радост. Ок е да не знам всичко. Ок е да плача. Ок е да съм слаб. Ок е да знам какво искам. Ок е да следвам сърцето си. Ок е съм различен.  Бъди звездата на собствения си живот ⭐⭐⭐
  image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769625
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив