Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2022 18:25 - Емоционална стабилност
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 774 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пускането на чувството за собствената значимост е Тайната на емоционалната стабилност.
Когато приема, че светът не е създаден, за да удовлетворява моите прищевки и желания и никой нищо не ми дължи, то поемам отговорност за това, какво изпитвам и как реагирам.
Освобождавам се от агресията, пускам тъгата, сбогувам се със самосъжалението.
Допускам в живота си нова гледна точка и оценка на събитията, виждам красота и смисъл.
Хоризонтът ми се разширява и поетия от мен Нов път ми дава всички необходими за мен ресурси, за да стигна там, където искам.

Едва когато овладея емоциите си мога с Радост да наблюдавам и да играя играта наречена
Живот.⭐
Тук и сега Избирам да не реагирам.
Тук и сега Избирам да изпитвам лекота.
Тук и сега обичам себе си.⭐

Зори Йегер
Консултант по личностно развитие
За консултация пиши ми на лично съобщение ⭐

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1786416
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив