Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2022 19:49 - Какво искаш за себе си?
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2559 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 24.10.2022 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес е винаги перфектния момент да се свържа със себе и Вселената⭐
Днес е единствения момент да съм щастлива, вдъхновена и в своя център.
Днес мога да управлявам емоциите си, да видя усетя енергията, да докосна Света с върховете на пръстите си.  
Какво искам за себе си?  Давам ли си достатъчно време, любов, топлина, щадя ли се, какви думи изричам към себе си? Имам ли милост, нежна ли съм към моето тяло, какво правя, за да се чувствам добре?  
Няма кой знае каква тайна в това как да променя живота си. Тайната съм аз. ⭐  

Зори Йегер
Lifestyle Coach
За консултация пиши ми на лично съобщение 
image    



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783923
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив