Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2022 15:44 - You are amazing
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1652 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.11.2022 15:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ежедневната самомотивация е перфектния начин да работим със себе си. Утвържденията, думите,които използваме към нас са ключовете към промяната.
Да повярваш в това, което си и в това което искаш да станеш натрупва енергия и дава нов поглед върху нашите качества и сили.
Признавайки своята многостранност ни кара да оценим своите качества и да бъдем честни със себе си.
Когато познаем всички страни на нашата личност и ги обикнем то тогава сме готови да свалим претенциите и да приемаме реалността без излишна драма, но също така и без излишно въодушевление.
Тук и сега аз приемам своята уникалност.
Аз съм изумителен, аз обичам и приемам себе си.

Ти приемаш ли себе си?
Кои са твоите тъмни страни?
Кое отваря сърцето ти?

Да надникнем заедно в листата на твоите въпроси и да намерим отговора .

Зорница Йегер
Lifestyle Coach
За консултации пиши ми на лично съобщене



image        



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783949
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив