Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2022 17:59 - Правилните въпроси
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3396 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 15.11.2022 18:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В какво влагам моята безценна енергия, колко време отдавам да мисля за нещо, за някого, за ситуацията? Колко дълго нося в себе си обида, гняв, разочарование.. Какви стъпки предприемам, за да почувствам различно? Какво точно искам от живота?  
Задаването на всички тези въпроси от време на време сверяват часовника ни и ни дават абсолютно нова гледна точка, отрезвяване. Допускането на нови мисловни модели и вярвания променят енергията и всички събития, които следват ни изпълват с изненада. Всъщност ние самите и нашите осъзнавания сме причината живота ни да тръгне в нова посока. 
Аз избирам тази посока ⭐  

Зори Йегер
Lifestyle Coach
За консултация пиши ми на лично съобщение

image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
15.11.2022 19:41
Може ли и аз да се повозя малко с теб, щом си натам?
цитирай
2. dressy - Noir
15.11.2022 21:28
noir написа:
Може ли и аз да се повозя малко с теб, щом си натам?

Разбира се ⭐
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1785431
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив