Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2008 10:20 - chokolate and rain
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
0



наречи го както искаш
срив в хормоналната система
или отлив зависещ от въртенето на луната
или дупка в космоса,характеризирана от учени
но съм полудяла бейби
стиснала нишките на деня със зъби
гледам да не ми спре сърцето
щото редовно си взимам стимулантите
но нещо ми се ебава ритъма
в Неква Лаваца
ми се крие късметчето
и поговорките за светъл живот
не вярвам как бих могла да отпусна захапката
докато ме гледаш изкусително,бейби
ще ти се въртят мръсни мисли в главата
обичам бадемите
шоколада ще го разтека по теб
преди да се усетиш
пускам ти в джобовете лудост
и бели листчета с откровения
дори не знам дали четеш почерка
на цигарен дим от Карелия
но съм сигурна че в блъсканицата на входа
ще минеш просто незабелязан
с лудостт в джоба си
която не се засича от нито един скенер
но отчита всякакви сривове
в душевното състояние на блондинките
и ако си пич,бейби
разкажи ми някаква приказка
за приливите и отливите
свързани с лунното притегляне
и просто ми дай да пия 
дъжд от шепите ти,че ожаднявам като
пустиня
след всеки сърдечен пристъп
на стари чувства


Тагове:   RAIN,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1787663
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив