Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 23:59 - view
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 959 Коментари: 4 Гласове:
0



половин час съм нищо

после протягам крака по дупките

и заставам на обратно

всеки път когато нещата се скапват

в началото стои някакъв много скъп

телефон

връзката се разпада

мълчи 245 дни толкова успешно

като опит за рекорд

а аз си сменям лака за нокти

и се правя че участвам в действието

под друго име

Окей

коронката се получава есктра

финоизящна

по фасадата влиза в линия

смачквам тишините си на топче

целофанен Линдор

баси готиното

не мога да видя никой

извън съм около половин час

няма да продължа дълго

само още 245

дори не ми остава един ясен отговор

този път крачките не стигат

някой продължава танца вместо мен

когато нещата се скапват

все стои някакъв незададен въпрос в началото

недоумявам какво точно става

или какви са нещата от живота

преди лягане и след ставане

всичко отива по дяволите

крия се

зад сенки

несъществуващи

половин час

после съм същата

с много леки отклонения

с акцент

от незачената логика

нищо






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Що обеси момичето?Нищо. Поня...
10.10.2008 00:09
Що обеси момичето?
Нищо. Понякога сме слепи за повече. А на ЗЕмята има всичко, от което имаме нужда.
Мразя смъртта.
цитирай
2. dressy - просто
10.10.2008 00:21
музика вики....
велика
цитирай
3. viki11 - Ок, и сега как да забравя дървото? ...
10.10.2008 00:42
Ок, и сега как да забравя дървото? или да го сънувам всеки ден?
Не, че няма да се справя, ама не го харесах така.

Айде, ше слушаме музика. Щом си рекла.
цитирай
4. vitaniya - нищо
10.10.2008 10:24
в стъпките по белезите

...
велика е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1789028
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив