Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 12:36 - Моника с развени коси
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1586 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 03.04.2010 00:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ако се вкарам малко в спейса

със сигурност

ще мога да рисувам върху парче отчупена теракота

окото на света и  другите му крайници

и шестото чувство задължително

като ми настръхне самочувствието

ще се търкулна по наклона

ще се окажа ребром  до Руската църква

сигурно ще пусна там зад ковчега на забравих кой светия

листче с желания за изпълнение

и после ще вляза в Онда където не сервират алкохол

за едно горчиво кафе сама

като ти изброявам скуката

може да отмяташ местата в които никога няма да си

освен ако не видиш с мен

малко като се   вкарам в спейса

ще науча имената на всички млади поети

гейове/ не че нещо имам против, даже чесно не/

добре, че GEORGE  е гей

няма да мога да го понеса ако беше некъф друг

и пребиваше жена си вечер  преди да му приготви омлет

но мога да понеса сладкият му глас

като ме вади от мястото в което никога няма да си

ще ти разкажа всичко някой ден

и ти ще ми разкажеш

и цветята ще цъфтят и слънцето ще свети

и ще си облизваме устата заедно след моника

и циците  нали се сещаш

баси якото е мойто точно

а ти си баси якото бате

като се вкарам малко в спейса ще ти изрецитирам на глас

некой феноменален  мой стих и омлет

дотогава съм на гръцко

                                                                                  
                                                                                                              на Жоро




Тагове:   Моника,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eola - !!!
01.04.2010 12:42
тъкмо ми дойде - напиши нещо и за мен на листче, като минаваш през Русктата църква - скоро път натам няма да имам... :)
цитирай
2. petra111222 - :)))
01.04.2010 12:59
на този стих ще му приляга рап ...
цитирай
3. dressy - даа
01.04.2010 14:05
Белучи е жената!
цитирай
4. rumyrayk - аз съм на бой,
01.04.2010 21:46
..... и сръбска музика, нищо че не съм млад поет гей)))
цитирай
5. dressy - а
01.04.2010 21:58
трябваше да бъдеш

добре че Жорката не е:)
цитирай
6. dressy - :))
03.04.2010 00:23
тази нощ ми хрумна...на ръба на небето

чудесен добавък
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1787608
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив