Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2023 15:26 - Голяма порция Гора
Автор: dressy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2520 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 19.10.2023 15:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една голяма порция Гора се отразява винаги, винаги, винаги чудесно на Вътрешната ми стабилност ❤️
Досега до тишината на природата ме свързва директно с моята вътрешна тишина.
А цветовете внасят още повече хармония в мен.
Точно сега, днес, когато енергията е нестабилна и всички стоим на прага на нещо ново, непознато контакта с естествените цикли на Земята ми дава подкрепата да отпусна контрола и да се потопя в промяната 🍁🍀🍁да взема най-доброто със себе си ❤️и да успокоя ума.
Да, аз съм промяната.
Да, аз съм хармонията.
Да, аз съм ❤️
Виждам, приемам, обичам ❤️
Сбъдвам света около себе си 🍁🍀🍁

Кои са вашите места за свързване и вътрешна стабилност?

Be your Own Star ⭐
Zori Jaeger
Lifestyle Coach
image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1788557
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив