Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2012 23:29 - to love again
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1648 Коментари: 1 Гласове:
20

Последна промяна: 27.06.2012 00:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
не ми казвай още
не
ще събера всичките ти мисли
в хербарий
от правилно произнесени изречения
в които никога не се намираш
след мен
и всички гладни секунди
които чакат да бъдат заситени
с Някаква Голяма Любов

не ми казвай още
не
ще разчленя нощта ти на 3 равни части
в които ще изчезваш винаги
зад огледалото
и няма да намираш път обратно
в Някаква Голяма Любов
в която си
може би позитивен герой
с очила и тесни разбирания за имане

не
не ми казвай още
ще съм зелено цвете в саксията на прозореца ти
ще осъмвам Алилуя
росна и топла с онази сладка прах
на Някаква Голяма Любов
перфектно
на улица с лунна светлина
ледени парчета сърце
и други анатомични откровения

не още

искам само онази част от теб
която ме помни





Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. afala - Чудно:)
27.06.2012 13:01
Чудно:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1787317
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив